BeWise
  • ESILEHT
  • Koolitused
    • Suhtlus kliendiga
    • Suhtlus publikuga
    • Suhtlus meeskonnaga
  • Koolitajad
  • Kontakt
Picture

Koolitajatest

Meie koolitajad on improteatri taustaga. Aastate pikkune käitumise analüüs on aidanud lahti mõtestada inimsuhete aluseid nagu kehakeel, motiivid, aktiivne kuulamine, tähelepanu suunamine, sünergia loomine, mugavustsoonide kompamine, staatused jne. Õpitu rakendus efektiivselt päris ellu ja aitas märgata, mõista ja mõjutada suhtlusolukordade kulgu. 

Improteater õpetas koolitajaid murdma lava neljandat seina ning publikuga otse ja vahetult suhtlema. Ülesastumised erineva vanuse, hariduse ja huviga publikutele ebatavalistes tingimustes aitasid leida põhitõdesid, et esineda edukalt ükskõik kellele.

​Koolitajad töötavad Ruutu10-s improviseerijatena, suutes ühtse meeskonnana luua vahetut meelelahutuslikku sisu, mis koostööta oleks võimatu.
​

Koolitajad

Picture

Enel Murakas

Enel on Tallinna Ülikooli haridusmagistri kraadiga töökas ühiskonnaharija. 2018. aasta suvel end Chicago maailmakuulsas iO Theater´is täiendkoolitatuna tunneb Enel end igas olukorras kindlalt.
​
1. mis motiveerib sind
   suhtluskoolitusi läbi viima?

​Koolitajana motiveerivad mind eelkõige koolituses osalejad, nähes neid avastamas võimalusi, kuidas olla parem suhtleja, meeskonna mängija või esineja ja nende üllatus, et see kõik on tegelikult lihtne.
2. millist kasu näed bewise
​    pakutavates suhtluskoolitustes?
BeWise koolitused pakuvad osalejatele võimaluse näha, et suhtlus ei pea olema ega ole raske. Täiskasvanutena me tihti unustame, et lastena me kogesime oma rõõme ja muresi läbi mängu. Suur osa meie suhtlusest lapsepõlves toimus läbi mängu ning see toimis ja oli lihtne. BeWise koolitused aitavad leida üles selle vabaduse ja eelarvamuste vaba soone, mida me lapsepõlves omasime ja annab tööriistad, kuidas täiskasvanuna suhtluses seda ära kasutada.
3. mis on sinu jaoks
​    suhtluses oluline?
Minu jaoks on suhtluses oluline omavaheline ühendus, oluline on nii kuulaja kui ka rääkija roll. Pühendumus sellele, mida kommunikeeritakse ja oma tähelepanu suunamine suhtlusele. Samuti üksteise mõistmine.
Picture

Mirja Meriste

Mirja oli haridusinnovaator. Äsja ülikoolistu tulnud pedagoog koolitas 40 aasta kogemuspagasiga õpetajale uusi trikke. Tal läks hästi.
1. mis motiveerib sind
   suhtluskoolitusi läbi viima?

Uuringud on näidanud, et õnnetunne korreleerub kõige tugevamalt teiste inimestega hoida tähenduslike ja häid suhteid. Seega ei tule õnnelik olemiseks ajada kokku rahasummasid, saada kuulsaks või olla kõigist kõige parem, vaid osata luua kontakti teiste inimestega. Suhtluskoolitustega saan aidata inimestel astuda sammu lähemale oskuslikule suhtlemisele, tähendusrikastele suhetele ning kokkuvõttes inimestele õnnele.
2. millist kasu näed bewise
​    pakutavates suhtluskoolitustes?
Erinevalt laialdasest uskumusest, et mõned inimesed lihtsalt on sündinud parema suhtlusoskusega kui teised, usun mina suhtlusoskuse õpitavusse. Ise olen pigem introvertsena selle elav näide, sest olen palju teadlikku tööd teinud suhtlusoskuse arendamiseks ning saanud palju positiivset tagasisidet selle kohta. BeWise'i suhtluskoolitused aitavad mõista heade suhtlusoskuste alustalasid, kogeda positiivset suhtlust ning annavad kaasa mõtteid, millega iga osaline saab jätkata tööd oma suhtlusoskuse arendamiseks ja õnne suurendamiseks.
3. mis on sinu jaoks
​    suhtluses oluline?
Hea kontakti aluseks teise inimesega on minu jaoks lugupidamine, heatahtlikkus, tänulikkus, soojus. Kõik "klassikalised" õpetused silmsidemest, naeratusest või small-talkist ehitub hiljem selle peale iseenesest. Meil kõigil on hea suhelda inimestega, kes tekitavad meis sooja tunde, mitte inimestega, kes õppisid müügimeeste raamatust mõned trikid selgeks.
Picture

Rauno Meronen

Rauno praktiseerib impro põhimõtteid igapäevaselt oma töös ja eraelus ning tunnistab tugevalt nende kasusi. Tal pole mingi probleem koomilise näitega anda sügav arusaam efektiivsemast suhtlusest või esinemishirmu ületamisest.
1. mis motiveerib sind
   suhtluskoolitusi läbi viima?

Ma armastan improvisatsiooni ning mul on ülimalt hea meel, et see teatri tegemise meetod on edukalt rakendatav väljaspool meelelahutust. Ma naudin töötamist inimestega, kes on soovivad elada ja õppida.​
2. millist kasu näed bewise
​    pakutavates suhtluskoolitustes?
BeWise koolitustel on kasutusel harjutused, mis lammutavad suhtluse väikesteks Lego klotsideks. Nõnda saab selle keerulise konstruktsiooni mõistuspäraselt taas üles ehitada.
3. mis on sinu jaoks
​    suhtluses oluline?
Minu jaoks on suhtluses oluline võime märgata detaile. Olen kogenud, et ennast väljendav inimene ei pruugi ise ka teada, mida ta soovib või siis kardab seda ausalt väljendada. Võime näha sõnade taha, on andnud mulle võimalusi päriselt abiks olla.
Picture

Toivo Värbu

Toivo oskab suhelda ja hoida sidemeid. Seetõttu on tal neid nii palju, et ta esmaspäevast reedeni sõidab ringi ja kohtub enda elus tähtsate inimestega. Ta saab kulutada nendele 5 minutit, kuid Toivo 5 minutit on väärtuslikumad kui mõne 5 tundi.
1. mis motiveerib sind
   suhtluskoolitusi läbi viima?

Suhtlus ja suhtlemine on meie igapäeva lahutamatu osa ning tihtilugu kipume seda oskust alaväärtustama. Soov jagada inimestega sotsiaalsuse ja suhtluse alustalasi motiveerib mind koolitusi tegema. Igas koolituses on nii palju uut ja põnevat õppida ning praktiline situatsioonide läbimäng turvalises keskkonnas on ka alati muhe uute inimestega suhestuda.
2. millist kasu näed bewise
​    pakutavates suhtluskoolitustes?
BeWise´i nägemusel on võimalik muutuda paremaks ja teadlikumaks suhtlejaks ja seeläbi parandada meie sotsiaal-ühiskondlikku heaolu. Hea üksteise mõistmine on lahutamatuks aluseks, et saaksime ühiseid eesmärke täita teadlikel ja mõistmispõhistel alustel. Ainus hea viis publiku, kollektiivi või indiviidi usalduse võitmine käib minu jaoks alati läbi avatud ja selge kommunikatsiooni.
3. mis on sinu jaoks
​    suhtluses oluline?
Vaatlen inimesi, kui kogemuslikke elulooraamatuid. Meil on teistelt alati midagi õppida. Minu jaoks on suhtluses oluline tekitada usaldusväärne ja positiivne olustik. Enda mõtete ja emotsioonide teadlik väljendamine ning aktiivne suhtluspartneri kuulamine aitab ka kõige keerulisemaid suhtlussituatsioone teatava ratsionaalsusega lahendada.

Võta meiega ühendust!


Telefon

+372 5646 1355

E-mail

info@bewise.ee

Aadress

​Kotka 26, Tallinn, 21036
© 2020 Bewise OÜ
  • ESILEHT
  • Koolitused
    • Suhtlus kliendiga
    • Suhtlus publikuga
    • Suhtlus meeskonnaga
  • Koolitajad
  • Kontakt