BeWise
  • ESILEHT
  • Koolitused
    • Suhtlus kliendiga
    • Suhtlus publikuga
    • Suhtlus meeskonnaga
  • Kontakt
Picture

Suhtlus kliendiga

SUHTLUSKOOLITUS
Kujuta ette, sa vestled potentsiaalse kliendiga, te mõlemad naerate ja suhtlete nagu vanad sõbrad. Sa oled esimesest hetkest loonud vaba ja usaldusväärse õhkkonna. Sinu potentsiaalsest kliendist on saanud sinu ettevõtmiste lahutamatu osa. Mis juhtuks siis, kui kõik sinu organisatsiooni töötajad oskaksid nii suhelda? Kuidas see mõjutaks asutuse avalikku kuvandit ja käekäiku?

​

Mida ma saan?
​Sa õpid:

Picture
KOHALOLU
---
Märkama enda ja vestluspartneri kehakeelt.
Picture
ENESEVÄLJENDUST
---
Olema meeldiv vestluspartner, et luua usaldusväärseid suhteid.
Picture
ENESEKINDLUST
---
Olema eneskindlam, et vajadusel alustada vestlusi võõrastega.
Picture
EMPAATIAT
---
Aktiivselt kuulama, et mõista vestluspartnerit paremini.

Kuidas see välja näeb?

Töögrupi optimaalne suurus jääb vahemikku 8-16 inimest.
Picture
1. Koolitus algab sissejuhatusega, kus tutvustame koolitajaid, treeningmeetodit ja ootuseid osalejatele.
Picture
Picture
2. Alustame sissejuhatavate harjutustega, et osalejad tunneksid end mugavalt.
Picture
Picture
3. Juhendaja seletab ülesannet, mis võtab tähelepanu alla ühe nüansi kahe inimese vahelisest suhtlusdünaamikast.
Picture
Picture
4. Toimub osalejate sooritus juba soojas ja õdusas õhkkonnas.
Picture
Picture
5. Koolitaja modereerib analüüsi kogetule, mida toetavad selgitused ja teooria.
Picture
Picture
6. Protsess kordub erinevate harjutustega
Picture
Picture
7. Koolitus lõppeb kokkuvõttega, kus osalejad jagavad oma mõtteid ka teistega.​
Picture

Võta meiega ühendust!

SAADA

Võta meiega ühendust!


Telefon

+372 5646 1355

E-mail

info@bewise.ee

Aadress

​Kotka 26, Tallinn, 21036
© 2022 Bewise OÜ
  • ESILEHT
  • Koolitused
    • Suhtlus kliendiga
    • Suhtlus publikuga
    • Suhtlus meeskonnaga
  • Kontakt